خرید و فروش برند ثبت شده
نوشته شده توسط : ثبت یکتا

گاهی اوقات ممکن است شما بر طبق برنامه ریزی منظم و دقیق خود، اقدام به ثبت برندهای مختلفی بکنید تا در ادامه به ایجاد کسب و کاری موفق مشغول شوید. اما ممکن است در جریان تولید کالا و پخش آن، دچار مشکلاتی شوید یا نیازی به همه آن برندهای ثبت شده نداشته باشید. در اینصورت راه حل شما، فروش برند ثبت شده می باشد. تمامی بنگاه های اقتصادی و شرکت های فعال در زمینه کسب و کار به دنبال افزایش فروش و رضایت مشتریان و شناساندن خود به مصرف کنندگان می باشند. شما می توانید با فروش برند ثبت شده خود، علاوه بر جبران هزینه و زمان گذاشته شده برای ثبت برندها، به سود خوبی دست پیدا کنید.

نقل و انتقال برند در ایران قانونی بوده و بسیار آسان است و در مدت زمان کمی می توانید برند ثبت شده را خریده یا به فروش برسانید. اگر برندی دارید که قبلا ثبت کرده اید و قصد فروش دارید یا خواستار خرید برند ثبت شده می باشید، می توانید با سپردن تمامی مراحل کار به ثبت شرکت قانونمداران یکتا، برند خود را به قیمت مناسب خرید و فروش کنید.

فروش برند ثبت شده - ثبت یکتا

چگونه می توان برای فروش برند ثبت شده اقدام کرد؟

شما با ارسال گواهی ثبت علامت تجاری و تصویر روزنامه رسمی می توایند علامت تجاری خود را به فروش برسانید. در صورتی که برندی برای فروش دارید یا می خواهید برند ثبت شده از را خریداری نمایید، می توانید با کارشناسان مجرب و متخصص ما در ثبت شرکت یکتا تماس بگیرید یا از طریق گفتگوی آنلاین سایت، از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

سپس برای دریافت یا پرداخت هزینه خرید و فروش برند، باید ابتدا 25 درصد ار کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت واریز شود تا بتوان استعلام موردنظر را دریافت کرد. سپس مبلغ باقی مانده در هنگام نقل و انتقال در دفترخانه اسناد رسمی واریز شود.

 

مراحل فروش برند ثبت شده

  • چاپ آگهی نقل و انتقال در روزنامه رسمی کشور
  • استعلام دفترخانه از اداره ثبت علامت تجاری برای درستی و عدم وجود مشکل برای نام تجاری موردنظر
  • امضای صلحنامه انتقال قطعی نام تجاری در دفترخانه اسناد رسمی

 

 شرایط و مراحل فروش بند ثبت شده

مراحل فروش بند ثبت شده باید طبق مراحلی باشد که در نقل و انتقال قراردادی برند ذکر شده است. این کار موجب بالابردن اهمیت خرید و فروش برند شده و مالکانی که دارای برند ثبت شده بی استفاده ای می باشند، می توانند با انتقال آن به شخص دیگر برای راکد نماندن برند، شرایط استفاده از آن را به شخص دیگری بدهند. شرایط فروش برند ثبت شده را می توانید از کارشناسان مجرب ما پرس و جو کنید تا بتوانند بهتر شما را راهنمایی نمایند.

هم چنین بخوانید:

مراحل و مدارک ثبت برند لبنیات





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: